۰ نفر

پلمپ واحدهای صنفی فروش مواد محترقه در پایتخت

۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۲۴
کد خبر: 339923
پلمپ واحدهای صنفی فروش مواد محترقه در پایتخت

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت که واحدهای صنفی که اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز و آسیب زا در پایتخت کنند ، پلمپ می شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در نشست خبری ششمین مرحله دستگیری اراذل و اوباش با بیان اینک در تهران بالغ بر 10 میلیون ، انواع مواد محترقه کشف شده است، اظهار داشت: یک انبار که بالغ بر 9 تن اکلیل سرنج در آن وجود داشته و 29 انبار دپوی مواد محترقه که بیشتر در مناطق جنوبی تهران بود تا این لحظه پلمپ شده است.
رئیس پلیس پایتخت گفت: از این اراذل و اوباش ٩ قبضه سلاح جنگی، 107 فشنگ شکاری و جنگی ، 6٠ سلاح سرد و مقادیر دیگری از اقلام ضد فرهنگی کشف شده است.
رحیمی ادامه داد: هفت دستگاه خودرو و 70 دستگاه موتورسیکلت که برای اقدامات خرابکارانه از آنها استفاده می‌کردند توقیف شده است .
وی در رابطه با چهارشنبه پایان سال و تمهیدات ویژه‌ پلیس اظهارداشت : تمام عوامل پلیس در آماده باش خواهند بود و افرادی که اقدام به توزیع مواد محترقه ‌کنند با سرپنجه قدرتمند پلیس روبرو می شوند. 
رحیمی گفت: کسانی که با خودروی خود به خصوص در چهارشنبه آخر سال دست به اقدامات مخربانه و اوباش گری بزنند مثل سنوات قبل تا پایان تعطیلات نوروز خودروی این افراد در توقیف پلیس خواهد بود.
وی افزود: واحدهای صنفی که اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز و آسیب زا می کنند نیز پلمپ خواهد شد.
دستگیری 280 اراذل و اوباش پایتخت 
رحیمی اظهار داشت: در ششمین مرحله از دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس توسط پلیس تهران بزرگ در مجموع ٢٨٠ نفر دستگیر شدند.
وی ادامه داد: در مجموع 95 پرونده و 133 حکم به مرحله اجرا درآمد که در رابطه با شرارت، قمه کشی و باجگیری اراذل و اوباش در نقاط مختلف شهر تهران بوده است.
وی ادامه داد: در این طرح 85 محله، 297 قهوه خانه، باشگاه بدنسازی، پارک ها و محل های تفریحی مردم پاکسازی شدند.
رحیمی افزود: از 280 نفر اراذلی که دستگیر شدند 89 نفر به جرایم مثل تخریب اموال و باجگیری و 153 نفر به جرم مزاحمت برای نوامیس در محلات در پی شکایت مردم دستگیر و 38 نفر دیگر در رابطه با توزیع اقلام غیر اخلاقی و مواد محترقه دستگیر شده اند.
رحیمی در پایان اظهار داشت: محل های پرتردد مانند بازار بزرگ که روزانه یک و نیم تا دو میلیون تردد دارد توسط ماموران نامحسوس پلیس رصد خواهد شد.