۰ نفر

یک قاتل واقعی در دست ارتش روسیه +تصاویر

۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۳۷
کد خبر: 339633
یک قاتل واقعی در دست ارتش روسیه +تصاویر

اسلحه روسی شاک – 12 یک قاتل واقعی است.

به گزارش اقتصادآنلاین، نشنال اینترست اسلحه روسی شاک – 12 با کالیبر بزرگ را به عنوان یک قاتل واقعی معرفی کرد.

مارک اپیسکاپوس در نشنال اینترست می‌نویسد که ام-16 یا АК-47 را فراموش کنید و همگی دعوت به ارزیابی "قاتل واقعی" ، شاک — 12، اسلحه روسی با کالیبر بزرگ می‌کند. کالیبر این اسلحه 12.7 میلی متر است و به شما اجازه می دهد تا بلافاصله هدف را حتی با ضربه مماس و تیراندازی از طریق دیوار نابود کنید.

اسلحه روسی شاک – 12

این باعث می شود که شاک — 12 یک سلاح خوب برای عملیات ضد تروریستی در محیط های شهری و در مبارزه‌های نزدیک باشد. سلاح های متعارف همیشه یک نتیجه فوری را حتی در صورت ضربه دقیق نمی‌دهند: آدرنالین و بعضی از داروها می توانند اثرات زخم گلوله را بر بدن سرکوب کنند، حتی یک هدف با جراحت مرگبار زمان مشخصی تا مرگ خود خواهد داشت. در یک گروگانگیری، این چند دقیقه یا حتی ثانیه‌ها میتواند به معنای از دست دادن چند زندگی دیگر باشد.

اسلحه روسی شاک – 12

به گزارش اسپوتنیک، شاک — 12 براساس طرح بولپاپ ساخته شده است که اجازه کوتاه‌تر شدن طول سلاح بی‌نیاز به کاستن از طول لوله را می دهد: گلنگدن و خشاب در پشت مجموعهٔ ماشه و نزدیک چهرهٔ تیرانداز جای ‌دارند. این اسلحه که در سال 2017 ارائه شده و در نمایشگاه "آرمیا 2018" به نمایش درآمد، تنها محدود برای استفاده واحدهای اطلاعاتی روسیه در جنگ نزدیک نیست و انتظار می رود که در عملیات‌های ضد تروریسم نیز مورد استفاده قرار گیرد.