۰ نفر

رکورد داران اسکار بهترین بازیگر مرد کدامند؟ +عکس

۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱:۱۲
کد خبر: 338003
رکورد داران اسکار بهترین بازیگر مرد کدامند؟ +عکس

بازیگری مرد همواره یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکار در ادوار مختلف بوده و هر ساله با اکران آثار سینمایی طرفداران بازیگران مرد در انتظار دریافت مجسمه طلایی توسط بازیگر محبوب خود هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، تنها ساعاتی به برگزاری نود و یکمین مراسم آکادمی علوم و فنون سینمایی موسوم به اسکار مانده و اکثریت هواداران سینما منتظر هستند تا اسامی برگزیدگان این دوره از آکادمی مشخص شود.

بازیگری مرد همواره یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکار در ادوار مختلف بوده و هر ساله با اکران آثار سینمایی طرفداران بازیگران مرد در انتظار دریافت مجسمه طلایی توسط بازیگر محبوب خود هستند. به همین مناسبت  به رکوردداران بهترین بازیگری مرد نگاهی انداخته است.

دنیل دی لوئیس در راه اسطوره شدن در سینمای هالیوود+عکس//////////////////چهارشنبه

دنیل دی لوئیس (۳ جایزه)

۵ نامزدی اسکار و دریافت ۳ جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول در سال‌های ۱۹۹۰؛ ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳ از جمله جوایزی هستند که  دنیل دی لوئیس  در این سال‌ها به دست آورده است.

بازیگر فیلم  "لینکولن"  در پروژه ای با موضوع تاریخچه مد در سال های 1950 لندن همکاری دوباره ای با  "پل توماس اندرسون"  را تجربه کرده و انتظار می‌رود آخرین اسکار را برایش به همراه داشته باشد.

رکوردداران اسکار بهترین بازیگر مرد کدامند؟/////////////////یکشنبه

"دنیل دی لوئیس"  پر افتخار ترین بازیگر مرد سینمای هالیوود بعد از پنج سال به سینما بازگشته و در آخرین فیلم خود به ایفای نقش پرداخته است.

"خون به پا می شود"  نام فیلمی بود که در سال 2007 با همکاری مشترک  دی لوئیس و اندرسون  ساخته و جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای دی لوئیس به همراه آورد.

"دنیل دی لوئیس" تاکنون پنج بار نامزد بهترین بازیگر مرد اسکار شده و سه بار برای فیلم های "لینکولن"، "خون به پا می شود" و "پای چپ من" موفق به دریافت مجسمه زرین شده تا به رکورد دار این جایزه مبدل شود.

رکوردداران اسکار بهترین بازیگر مرد کدامند؟/////////////////یکشنبه

جک نیکلسون ،  مارلون براندو،  گری کوپر،  تام هنکس ، داستین هافمن، فردریک مارچ، شان پن و اسپنسر تریسی بازیگرانی هستند که تاکنون دو بار جایزه اسکار را برای ایفای نقش‌هایی ماندگار به خانه برده اند. اما هیچکدام از بازیگران در قید حیات این جمع امسال در میان نامزدهای اسکار دیده نمی‌شوند و بدون شک دی لوئیس همچنان برای یکسال دیگر رکورددار اسکار خواهد ماند.