۰ نفر

فروش فاجعه بار جدیدترین فیلم بازیگر ماتریکس +عکس

۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۲۳:۳۱
کد خبر: 336000
فروش فاجعه بار جدیدترین فیلم بازیگر ماتریکس +عکس

فیلم سینمایی کپی‌ها تازه‌ترین اثر از "کیانو ریوز" بازیگر مطرح سینمای هالیوود در اولین ماه از اکران خود فروش به شدت ضعیفی معادل ۴ میلیون دلار را از خود به ثبت رسانده است.

فیلم سینمایی کپی‌ها تازه ترین اثر از "کیانو ریوز" بازیگر مطرح سینمای هالیوود در اولین ماه از اکران خود فروش به شدت ضعیفی معادل 4 میلیون دلار را از خود به ثبت رسانده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، فیلم سینمایی "کپی‌ها" به کارگردانی "جفری ناکامانوف" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود و جهان را از تاریخ یازدهم ژانویه سال 2019 آغاز کرد.

بازگشت کیانو ریوز به هالیوود/روایت خانواده‌ای که در تصادف جان خود را از دست می‌دهند////////////////دوشنبه

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک دانشمند با اعزام اعضای خانواده اش که در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داده اند، گرفتار می‌شود. وی به وجود برخی کپی‌ها از موجودات پی می‌برد و در صدد یافت راهی برای بازگرداندن خانواده‌اش است.

علاوه بر کیانو ریوز، آلیس ایو، جان اوریتز، امجی آنتونی، امیلی آلن لیند، نیشا هاتندی، امبر تاونسند، توماس میدل دیچ، امبر ریورا و جفری هولمسن در فیلم سینمایی "کپی‌ها" به ایفای نقش پرداخته اند.

بازگشت کیانو ریوز به هالیوود/روایت خانواده‌ای که در تصادف جان خود را از دست می‌دهند////////////////دوشنبه

نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی چاد سنت جان بر عهده داشته و در این کار استفان همل وی را یاری کرده است. جفری ناکامانوف بیشتر برای کارگردانی آثار تلویزیونی و همچنین تهیه کنندگی سینما شناخته می‌شود. معروف ترین فیلم که وی تهیه کرده توریست با بازی جانی دپ و آنجلینا جولی است.