۰ نفر

فروش گرانترین الماس روسیه +تصاویر

۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۱۵
کد خبر: 335982
فروش گرانترین الماس روسیه +تصاویر

بزرگترین تولیدکننده الماس در جهان الماس‌های رنگی خود را در یک کنفرانس خبری به نمایش گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، بزرگترین تولیدکننده الماس در جهان (الروسا)، یک کنفرانس خبری برای نمایش الماس‌های رنگی بزرگ که در میان آنها برلیان‌های های منحصر به فردی به رنگ‌های صورتی، زرد روشن و ارغوانی وجود داشت، برگزار نمود.

ستاره این نمایش یک برلیان صورتی بیضوی شکل به وزن 14.83 قیراط بود. این الماس، بزرگترین الماس صورتی در تاریخ روسیه به شمار می‌رود.این الماس از الماس استخراج شده در منطقه روستای ابلیاخ در جمهوری یاقوتستان روسیه در سال 2017 ساخته شده است. پیش از این بزرگترین الماس روسیه متعلق به شرکت الروسا با وزن 3.86 قیراط بود.

الماس صورتی

به گزارش اسپوتنیک، یوری اوکویموف، معاون مدیر کل شرکت الروسا گفت: «الماس های به رنگ صورتی و آبی از الماس های نادر و گرانقیمت در جهان محسوب می‌شوند. من اطمینان دارم که این الماس صورتی گران قیمت ترین الماس در تاریخ روسیه خواهد بود».

الروسا، شرکت استخراج معدن الماس روسی است، که در تاریخ ۱۹ فوریه ۱۹۹۲ تأسیس شده و در حال حاضر، به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده الماس در جهان شناخته می‌شود. شرکت الروسا در زمینه اکتشاف، استخراج، تولید و فروش الماس فعالیت می‌کند. بخش اصلی عملیات این شرکت در جمهوری یاقوتستان، در منطقه یاکوتسک مستقر می‌باشد.