۰ نفر

جابه جایی بیش از 900هزارنفر با متروی تهران در ۲۲بهمن

۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۴۲
کد خبر: 335304
جابه جایی بیش از 900هزارنفر با متروی تهران در ۲۲بهمن

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: امروز در چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، حدود ۹۲۷هزارو ۴۵۶نفر با متروی تهران جا به جا شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نوبخت با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: متروی تهران از ابتدای صبح امروز با آمادگی کامل و با تلاش همکارانم در بخش‌های مختلف شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفته و بنابر آمار بدست آمده از ابتدای سرویس دهی تا پایان مراسم، حدود ۹۲۷ هزار و ۴۵۶ نفر با متروی تهران به صورت رایگان جا به جا شدند.

وی افزود: به منظور جابجایی بهتر مسافران فاصله حرکت قطارهای مترو به خصوص در خطوط ۲ و ۴ که ایستگاه‌های آن در مسیر راهپیمایی قرار داشتند، کاهش یافت.
نوبخت تاکید کرد: همچنین در پایان مراسم به علت ازدحام در خط چهار، تعداد پنج قطار فوق‌العاده به منظور جابجایی سریع‌تر مسافران اعزام شد.
بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، تعداد استفاده کنندگان از مترو برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.