۰ نفر

چگونه با روحیه‌ای شاد به استقبال بهار برویم؟

۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۰۴
کد خبر: 335026
چگونه با روحیه‌ای شاد به استقبال بهار برویم؟

کمتر از 2ماه تا آغاز بهار زمان باقیست و بسیاری از افراد در تلاشند با رویحه‌ای شاد به استقبال بهار بروند. اگرچه برخی مسائل مالی یا مشکلات زندگی شخصی در تضعیف روحیه افراد نقش دارد، اما شاید بتوان با برخی تکنیک ها با روحیه‌ای شاد‌تر به استقبال بهار رفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، یکی از برترین کارهایی که می توانید در آستانه سال جدید انجام دهید این است که گلدان بخرید. قرار دادن گلدان، به ویژه گلدانهای طبیعی در گوشه و کنار خانه می تواند روحیه شما را به شدت بهبود بخشد.

خرید شمع های معطر نیز راهکار دیگری است که می تواند در  تغییر روحیه شما هنگام ورود به اتاق های مختلف خانه موثر باشد. افزون بر این ها می توانید با خرید و نصب پرده های رنگارنگ در خانه روحیه خود و اعضای خانواده را تغییر دهید.

تغییر دکوراسیون خانه، جا به جا کردن وسایل و چیدمان جدید خانه نیز می تواند روحیه شما و دیگر اعضای خانواده را تغییر دهد. سعی کنید هر چند وقت یکبار سرویس ناهارخوری خود را تغییر کنید، قرار نیست همیشه این سرویس ها گرانقیمت باشند. حتی گاهی برای تنوع در ظروف کاغذی و دوستدار محیط زیست غذا بخورید.

وسایل شکسته یا خراب شده را که کاربردی ندارند به بهانه یادگاری بودن این وسایل، نگه ندارید. اگر در خانه میز کار دارید همیشه میزتان را مرتب کنید تا جلوه ای زیبا به فضای اطراف خود بدهید.

قرار نیست همیشه با تابلوهای گرانقیمت خانه را تغییر دهید، حتی با خرید چند پوستر زیبا و نصبشان به دیوار نیز می توانید روحیه خود را تغییر دهید.