۰ نفر

۱.۵تن مواد مخدر در شهرستان دیلم کشف شد

۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۰۸
کد خبر: 334887
۱.۵تن مواد مخدر در شهرستان دیلم کشف شد

رئیس پلیس دیلم گفت: در ۱۰ماه امسال بیش از ۱.۵تن انواع مواد مخدر در دیلم کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۴درصد افزایش داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ رضا اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از دستاورهای انقلاب اسلامی را افزایش اگاهی و بصیرت مردم در مقابل انواع تهدیدهای دشمنان دانست و اظهار داشت:  دشمن برای ایجاد مشکلات در بین مردم به ویژه جوانان انواع ترفندها و توطئه‌ها در عرصه گوناگون از جمله فضای مجازی عملیاتی می‌کند که افزایش آگاهی مردم سبب ناکام شدن این توطئه‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با سوداگران مرگ از اولویت‌های پلیس است افزود: مبارزه با مواد مخدر به صورت برنامه اجتماعی همه مردم خود را موظف در مقابله با این ترفند می‌دانند که از خدمات و مشارکت مردم قدردانی می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان دیلم با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ به تلاش‌های شبانه روزی و گسترش چتر اطلاعاتی و رصد گیری‌ها پرداخت و تصریح کرد: در 10 ماه امسال با انجام چند عملیات مبارزه با سوداگران مرگ بیش از 1.5 تن انواع موادمخدر در شهرستان دیلم کشف و 65 نفرخرده فروش مواد مخدر نیز  دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با بیان اینکه کشف موادمخدر در 10 ماه امسال در دیلم نسبت به مدت مشابه سال قبل94  درصد افزایش داشته خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهرستان دیلم برای قاچاقچیان موادمخدر امن نخواهد بود.

سرهنگ اسماعیلی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 42 مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان دیلم به مرحله اجرا در آمده است که در این راستا 112  نفر معتاد و 65  نفر خرده فروش دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی تحویل مراجع قضایی شده‌اند.