۰ نفر

خدمات آموزش و پرورش به زودی الکترونیکی می‌شود

۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷
کد خبر: 334629
خدمات آموزش و پرورش به زودی الکترونیکی می‌شود

طی بازدید وزیر آموزش‌وپرورش از میز خدمت وزارت آموزش‌وپرورش، چگونگی انجام کار و تسهیل در امور در میز خدمت بررسی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید محمد بطحائی با حضور در میز خدمت وزارت آموزش‌وپرورش ضمن قدردانی از تلاش و زحمات همکاران، از بخش‌های مختلف میز خدمت بازدید کرد.

در این بازید محمدرضا شامانی رئیس اداره راهبردی مکاتبات، اسناد و میز خدمت به بیان فرایند چگونگی انجام کار در میز خدمت و مشکلات موجود پرداخت و گفت: در حال حاضر میز خدمت وزارت آموزش‌وپرورش دارای ۶ شعبه است که شامل شعبه‌های زنده یاد علاقمندان، شهید باهنر، سنجش، مرکزی، شهید رجایی و امور اداری است و حدود ۴۵ نفر در این شعبه‌ها مشغول خدمت‌رسانی هستند.

رئیس اداره راهبری مکاتبات، اسناد و میز خدمت بابیان اینکه استفاده از نیروی متخصص در میز خدمت بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: در شعبه مرکزی ۲۵ نفر از همکاران در حال خدمت‌رسانی به ارباب‌رجوع هستند به‌طوری‌که طی امروز هر باجه حدود سی نفر مراجعه‌کننده داشت.

وی در ادامه افزود: میز خدمت الکترونیک در حال راه‌اندازی است که در آن تمامی خدمات مربوط به ارباب‌رجوع در آموزش‌وپرورش در دسترس قرار می‌گیرد.

سید محمد بطحائی وزیر آموزش وپرورش نیز در این بازدید از رئیس راهبری اسناد، مکاتبات و میز خدمت خواست تا ضمن تکریم ارباب‌رجوع و موارد ضروری برای پیگیری و تسهیل در امور مربوط به مراجعه‌کنندگان بررسی و پیگیری شود.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، شایان ذکر است، میز خدمت از مردادماه ۱۳۹۷ شروع به ارائه خدمت به مردم کرده است و برنامه‌ریزی مناسب برای پاسخگویی حضوری و غیرحضوری، ثبت، پیگیری و رسیدگی به درخواست‌ها و تسریع در ارائه خدمات ازجمله فرایندهای اداری در این بخش است.