۰ نفر

اکران «ایده اصلی» در فجر با حضور هانیه توسلی +عکس

۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۲:۰۷
کد خبر: 333900
اکران «ایده اصلی» در فجر با حضور هانیه توسلی +عکس

فیلم سینمایی «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی شامگاه 14بهمن ماه در پردیس «کورش» با حضور «هانیه توسلی»، «بهزاد عبدی»، «آزیتا موگویی» در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. هانیه توسلی، در این اکران مردمی ضمن ابراز خرسندی از حضور مخاطبان گفت: از این جمعیت فراوان که در کل سالن وجود دارد خوشحالم، بسیار خرسندم که برای اولین بار فیلم را کنار شما دیدم. امیدوارم از تماشای فیلم راضی بوده باشید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، طبق گزارش سیده، فیلم سینمایی «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی شامگاه 14 بهمن ماه در پردیس «کورش» با حضور «هانیه توسلی»، «بهزاد عبدی»، «آزیتا موگویی» در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

هانیه توسلی، در این اکران مردمی ضمن ابراز خرسندی از حضور مخاطبان گفت: از این جمعیت فراوان که در کل سالن وجود دارد خوشحالم، بسیار خرسندم که برای اولین بار فیلم را کنار شما دیدم. امیدوارم از تماشای فیلم راضی بوده باشید.

ایده اصل

«ایده اصلی» شنبه 13 بهمن با حضور مهرداد صدیقیان و پژمان جمشیدی و یکشنبه 14 بهمن با حضور هانیه توسلی اکران شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« ایران و اسپانیا برای راهاندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند. شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند.»

بازیگران: بهرام رادان، مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، مهرداد صدیقیان و شهناز نوشیر، آندره آ ماچالکیدو، ایرینا مانژوسوا، واروارالارمو.

فیلمنامه‌نویس: امیر عربی مدیرفیلمبرداری: علیرضا برازنده چهره‌پرداز: سودابه خسروی طراح صحنه: امیرحسین قدسی طراح لباس: نفیسه ناصرنیا تدوین: بهرام دهقانی صدابردار: امیر شاهوردی صداگذار: پرویز آبنار موسیقی: بهزاد عبدی عکاس: علی نیک رفتار.