۰ نفر

کشف ۱۳۵ هزار ماده محترقه خطرناک در تهران

۲۸ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳
کد خبر: 330065
کشف ۱۳۵ هزار ماده محترقه خطرناک در تهران

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی از کشف ۱۳۵ هزار عدد مواد محترقه پر خطر در پایتخت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه را یک میلیاد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورده کرده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ " نجم الدین رشیدی" گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر با همکاری یکدیگر در جنوب شرق تهران اقدام به تهیه و خرید و جمع آوری مقادیر فراوانی مواد محترقه کرده است، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در پایش های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان شناسایی شد، بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران پایگاه های چهارم امنیت عمومی برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهمان اعزام و مدتی مخفیگاه آنان را تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از حصول اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاهشان، ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی، متهمان را دستگیر کنند، ادامه داد: در بازرسی از محل، تعداد ۱۳۵ هزار انواع مواد محترقه کشف شد.

سرهنگ رشیدی با بیان اینکه هر ۲ متهم به مرجع قضائی منتقل شدند، عنوان داشت: کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورده کرده اند.