۰ نفر

افزایش 10.7درصدی تردد در جاده‌های برون شهری

۱۳ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴
کد خبر: 326464
افزایش 10.7درصدی تردد در جاده‌های برون شهری

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌ های تردد شمار طی 24 ساعت گذشته تردد در مسیرهای برون شهری در مقایسه با روز قبل از آن 10.7 درصد افزایش یافت.

به گزارش اقتثاد آنلاین به نقل از ایرنا، مرکز مدیریت راه های کشور روز پنجشنبه اعلام کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2220 تردد شمار فعال در جاده های برون‌ شهری، اکنون به ‌استثنای مسیرهای مسدود، بقیه جاده های کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین 15.4 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

* ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

مسیر رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان، جاد فرعی شمشک - دیزین واقع در استانهای البرز و تهران، جاده های پونل - خلخال و املش - اطاقور واقع در استان گیلان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

همچنین جاده سی سخت - پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور گنجنامه - تویسرکان واقع در استان همدان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.

جاده سروآباد - پاوه واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی به روی خودروها بسته است.

جاده قدیم قزوین - رشت (محدوده تونل شیرین سو) واقع در استان قزوین تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین کنارگذر تونل تعیین شده است.

در 24 ساعت گذشته آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه تهران- پاکدشت، ساوه - تهران، پاکدشت - تهران، تهران - شهریار و تهران - قم بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.

هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.