۰ نفر

خشنودی فاطمه معتمدآریا از حضور در یک اثر جنگی +تصاویر

۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱:۳۵
کد خبر: 321554
خشنودی فاطمه معتمدآریا از حضور در یک اثر جنگی +تصاویر

نشست خبری نمایش «خنکای ختم خاطره» با کنایه احمدرضا آذرنگ به تئاترهای لاکچری برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، نشست خبری نمایش «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ با حضور این کارگردان، فاطمه معتمدآریا و سایر بازیگران این اثر، امروز (چهارشنبه ۲۱ آذر) در سالن کنفرانس تئاتر شهر برگزار شد.

حمیدرضا آذرنگ در این نشست، ضمن گلایه از وضعیت تئاتر کشور، گفت: «آرزو می‌کنم روزی وضعیت تئاترمان خوب شود و کسی مسئولیت آن را برعهد بگیرد، خوشحالم که در جمعی حضور دارم که دغدغه تئاتر و اندیشه‌ورزی دارند نه تئاتر لاکچری.»

او درباره موضوع نمایش «خنکای ختم خاطره» که به جنگ مرتبط است، بیان کرد: «جوانی و نوجوانی‌ام در جنگ گذشت، این بیماری نسل من است که بعد از جنگ درمان نشدیم، ما هنوز زخمی و جنگجو هستیم. اگر پس از جنگ بیشتر به فکر خودمان بودیم الان حال و روزمان بهتر بود.»

فاطمه معتمدآریا هم با بیان اینکه در هر دوره کاری‌اش، پروژه‌ای با محوریت جنگ داشته است، از حضورش در این نمایش ابراز خشنودی کرد.

این بازیگر درباره ممیزی‌های احتمالی این اثر پاسخ داد: «ممیزی چیزی برای دیروز و امروز نیست و در قبل از انقلاب هم سابقه داشته و در سایر کشورها هم وجود دارد، آنچه رعایت نمی‌شود، ممیزی نکردن ابتذال است. نمی‌خواهم نام نامعقول بگذارم ولی خوشحال نیستم که می‌بینم جلوی بی‌خردی گرفته نمی‌شود. ما در گروه خود تلاش می‌کنیم با این بی‌فرهنگی ارتباطی نداشته باشیم، در نتیجه کارمان جعلی به نام هنر نیست و به همین جهت اطمینان دارم که گروه ما دچار مشکل نخواهد شد.»

معتمدآریا

معتمدآریا