۰ نفر

دلیل غیبت رضا رشیدپور در آخر برنامه امروزِ «حالا خورشید»

۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱:۲۶
کد خبر: 321553
دلیل غیبت رضا رشیدپور در آخر برنامه امروزِ «حالا خورشید»

روابط عمومی «حالا خورشید» اعلام کرد که سرگیجه و افت شدید فشار خون، باعث حضور نداشتن رضا رشیدپور در ۳۰دقیقه پایانی این برنامه بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، روابط عمومی برنامه «حالا خورشید» با انتشار اطلاعیه‌ای درباره غیبت رضا رشیدپور در ۳۰ دقیقه پایانی برنامه صبح چهارشنبه ۲۱ آذر اعلام کرد: «پیرو پرسش مخاطبان گرامی درباره غیبت رضا رشیدپور در نیم ساعت پایانی برنامه و ترک آنتن بدون خداحافظی‌، روابط عمومی برنامه حالا خورشید به اطلاع می‌رساند که مجری و تهیه کننده برنامه، صبح امروز به دلیل فشار کاری شدید و شب بیداری پیوسته برای تغییر استودیو و نصب دکور جدید و همچنین ضبط آیتم‌های ویژه برای شب یلدا در نیمه‌های شب، به هنگام اجرای برنامه صبحگاهی دچار سرگیجه و افت شدید فشار خون شد و توسط همکاران به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

همین موضوع و تلاش برای پرهیز از انتقال استرس به بینندگان ارجمند سبب شد که نظم طبیعی کار کمی دچار تغییر و اخلال شده و نیم ساعت پایانی برنامه بدون حضور و خداحافظی ایشان پخش شود. وضعیت عمومی رشیدپور با اقدامات درمانی اولیه تثبیت شده و نگرانی خاصی وجود ندارد.»