۰ نفر

ترافیک سنگین در مسیر تهران- هراز

۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۲
کد خبر: 321511
ترافیک سنگین در مسیر تهران- هراز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک سنگین در محور تهران- هراز خبر داد و گفت: تردد خودروها در آزاد راه های تهران- قم، ساوه و کرج روان اما پرحجم است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، حیدر نوروزی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای استان تهران افزود: در زمان حاضر تردد خودروها در محورهای تهران- هراز محدوده امامزاده هاشم (ع) و همچنین جاجرود به تهران محدوده پلیس راه جاجرود سنگین است.

وی افزود: تردد خودروها در آزاد راه های تهران- قم، ساوه و کرج روان اما پرحجم است.

به گفته مدیرکل راهداری استان تهران در سایر محورها تردد خودروها بصورت عادی و روان است.

نوروزی از اجرایی شدن محدودیت های ترافیکی در محور هزار هم اشاره کرد و گفت: از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) تردد کلیه موتورسیکلت، کامیون و تریلر به استثناء حامل مواد فاسد شدنی و سوخت در محور هراز ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: این محدودیت ترافیکی نیز فردا (پنج شنبه) از ساعت 8 تا 22 اجرا می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان اینکه در روزهای آخر هفته شاهد بار ترافیکی در مسیرهای شمالی استان تهران هستیم گفت: شهروندان در این ایام زمان سفر خود را مدیریت کنند تا در ازدحام و شلوغی مسیرهای کوهستانی و شمالی استان گرفتار نشوند.

به گفته وی در حال حاضر تردد خودروها در مسیرهای دماوند، فیروزکوه، شمیرانات و امامزاده داود (ع) روان است اما پیش بینی می شود در روزهای پنجشنبه و جمعه این محورها نیز با بار ترافیکی مواجه شود.

وی همچنین با اشاره به استقرار تیم های زمستانی اداره کل راهداری استان تهران اظهار کرد: تیم های گشت ویژه زمستانی در حال حاضر در مسیرهای شمالی و کوهستانی از جمله شهرستان های شمیرانات، پردیس، فیروزکوه و دماوند مستقر هستند و در صورت بارش برف و باران نسبت به روان سازی جاده ها اقدام می کنند.