۰ نفر

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان اعلام کرد؛

تخصیص ۲۶میلیارد تومان برای نوسازی مدارس لرستان

۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱:۵۱
کد خبر: 320485
تخصیص ۲۶میلیارد تومان برای نوسازی مدارس لرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، از تخصیص بیش از ۲۶میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، محمد چگنی شامگاه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سخنانی با اشاره به اعتبارات شناور بودجه، اظهار داشت: در این زمینه پنج طرح اصلی داریم که قرار است از محل این اعتبارات اجرایی شوند.

وی، بیان داشت: چند طرح دیگر نیز در قالب این اعتبارات دیده نشده که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به طرح تخریب و بازسازی مدارس، عنوان کرد: اعتبار مصوب در این زمینه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص پیدا کرده است.

چگنی همچنین با اشاره به طرح تکمیل فضاهای نیمه تمام آموزشی با مشارکت خیرین، تصریح کرد: در این زمینه نیز پنج میلیارد و ۶۳۱ میلیون تومان مصوب شده که از این میزان چهار میلیارد و ۶۳۱ میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است.

وی، بیان داشت: برای استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس نیز پنج میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان برای استان مصوب شده است که خوشبختانه این میزان به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با تاکید بر اینکه هنوز موافقت نامه های ملی برای اختصاص اعتبار به استان مبادله نشده است، افزود: این اعداد تغییر پیدا می کند و این اعتبارات تا امروز ابلاغ شده است.

چگنی همچنین با اشاره به طرح تکمیل فضاهای ورزشی، گفت: در این زمینه ۹۰۰ میلیون تومان برای استان مصوب شده که مقرر شده که این اعتبار افزایش پیدا کند و در حال حاضر در حال گرفتن تخصیص آن هستیم.

وی با اشاره به تکمیل پروژه های آموزشی ملی و استانی، افزود: شش میلیارد و ۶۴۹ میلیون تومان برای استان در این زمینه مصوب شده که این میزان کامل تخصیص یافته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، بیان داشت: برای اجرای طرح تجهیزات مناطق محروم نیز ۸۹۴ میلیون تومان مصوب شده که در حال گرفتن تخصیص آن هستیم.

چگنی، تصریح کرد: در مجموع از ۳۰ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان اعتبار مصوب برای طرح های استان، ۲۶ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان و معادل ۸۷ درصد تخصیص گرفته ایم.

وی همچنین در بحث تامین قیر اجرای پروژه ها، گفت: در این زمینه طی امسال دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تخصیص گرفته ایم و ۹۵۰ میلیون تومان نیز مانده سال گذشته را نیز گرفته ایم که در مجموع سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص قیر برای ایزوگام مدارس و آسفالت محوطه مدارس را داشته ایم.