۰ نفر

تداوم بارش‌ها در غرب و شمال غرب کشور

۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰
کد خبر: 318622
تداوم بارش‌ها در غرب و شمال غرب کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ آذرماه) سامانه بارشی در شمال غرب، غرب و غرب سواحل دریای خزر باعث بارش باران و وزش باد می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا بارش پراکنده در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، پاره‌ای از مناطق شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این‌که پس فردا (۱۲ آذرماه) بارش پراکنده به سواحل دریای خزر و خراسان شمالی محدود خواهد شد، گفت: طی این مدت بارش در مناطق مرتفع و سردسیر شمال غرب و البرز به شکل برف خواهد بود.

به گفته وظیفه در روز دوشنبه (۱۲ آذرماه) مناطق مرکزی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ آذرماه) نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود. بیشتری و کمترین دمای تهران فردا ۱۷ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین تهران در روز دوشنبه (۱۲‌آذرماه) صاف تا نیمه ابری همراه با غبار ابری با بیشترین و کمترین دمای ۱۶ و ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.