۰ نفر

آثار هنرمندان ایرانی در ایتالیا به نمایش گذاشته شد

۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۵۱
کد خبر: 315329
آثار هنرمندان ایرانی در ایتالیا به نمایش گذاشته شد

آثار هنرمندان ایرانی موسسه فرهنگی هنری تذهیب در یک نمایشگاه هنری در شهر پادووا در شمال ایتالیا از امروز جمعه به مدت 5 روز به معرض نمایش گذاشته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، 36 اثر از هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا در نمایشگاه بین المللی هنر مدرن و معاصر شهر پادووا، به نمایش گذاشته شدند که در این میان تابلوی نقاشی مقاومت با عنوان صلح برای همه اثر خانم ژاله نوذری در بخش مسابقات بین المللی هنر شرکت کرده است.

زهرا داوری مدیر اجرایی موسسه تذهیب اظهار داشت: در این رویداد هنری که همه ساله در اواخر آبان ماه برگزار می شود حدود 130 موسسه فرهنگی هنری و گالری ها و مجموعه داران و هنرمندان مشهور و معاصر از کشورهای مختلف شرکت می کنند و آخرین تحولات هنری و آثار هنرمندان خود را به نمایش و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

در نمایشگاه امسال همچنین 6 تابلوی نقاشی از آثار هنرمندان عضو تذهیب در بخش مسابقات بین المللی آرت فر پادوآ حضور یافتند که عبارتند از حنانه نیک سیرت با اثر یاقوت، ژاله نوذری با اثرصلح برای همه ، نیلوفر کفایتی با اثرهیجان، زینت پارسا با اثرخانه دوست، حسنی احمد آخوندی با اثرنغمه سازان و ژینوس شهیدی با اثر قاصدک .

همچنین آثار سایر هنرمندان ایرانی همچون حسنی احمد آخوندی، مسعود شمس بروجنی ، لعبت صدری ، زینب صادقی ، الهام شفیعی ، الهه امیر جلالی ، زهرا داوری ، نینوش پاشازاده ، نیلوفر کفایتی ، ژیلا عبادی، ژینوس شهیدی ، حنانه نیک سیرت ، ژاله نوذری ، زینت پارسا در پاویون موسسه فرهنگی هنری تذهیب در پادووآ ایتالیا و در بخش نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده است.

قابل ذکر است سال گذشته اثر نقاشی خانم وستا کاویانی از هنرمندان عضو موسسه تذهیب در این مسابقات (پادووآ - ایتالیا) با احراز مقام دوم ، برنده لوح نقره این رویداد هنری گردید.