۰ نفر

تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت نوربخش و تاج‌الدین

۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۲۸
کد خبر: 315107
تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت نوربخش و تاج‌الدین

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت اندوهبار رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی، برای آن عزیزان فقید که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند، از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات، برای خانواده های محترم ایشان و بازماندگان صبر و اجر و برای مصدوم این سانحه شفای عاجل و کامل مسالت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ

خبر تلخ سانحه تصادف رانندگی و درگذشت اندوهبار رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، همراه صدیق و کوشای دولت در ۵ سال گذشته؛ مدیری متعهد و دلسوز، پرکار، صادق و متواضع بود که لحظه ای از خدمت به خانواده تامین اجتماعی بویژه کارگران زحمت کش و بازنشستگان شریف باز نایستاد.

مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی نیز سالها در مسوولیت های مختلف پارلمانی و اجرایی خدمات ارزنده ای داشتند، و تقدیر چنین بود که این دو چهره خدمتگزار، با هم و در مسیر خدمت به مردم به دیدار معبود بشتابند.

اینجانب این ضایعه را به خانواده های محترم نوربخش و تاج الدین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، خانواده بزرگ دولت و جامعه عزیز کارگری و بازنشستگان تسلیت می گویم.

برای آن عزیزان فقید که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند، از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات، برای خانواده های محترم ایشان و بازماندگان صبر و اجر و برای مصدوم این سانحه شفای عاجل و کامل مسالت دارم.

 حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران