۰ نفر

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

مسافران سفر خود را به فردا موکول کنند

۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۲۹
کد خبر: 313690
مسافران سفر خود را به فردا موکول کنند

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال کشور به سمت استان تهران فوق سنگین در جریان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علی‌رغم یکطرفه شدن این محور از ساعت 15 امروز هم‌چنان فوق سنگین در جریان است.

وی گفت: با وجود تمهیدات اندیشیده شده برای یک‌سویه کردن محور هراز، مسافران در زمان پیک ترافیک اقدام به بازگشت کردند که این امر و نداشتن گنجایش بازگشت همزمان مسافران باعث ترافیک سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در شهرهای عبوری دو جاده فیروزکوه و هراز مانند، فیروزکوه، گیلاوند، رودهن، آزادراه تهران_پردیس و جاده قدیم جاجرود شده است.

محبی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز سنگین و در برخی از نقاط این جاده ترافیک فوق سنگین و تردد به کندی برقرار است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده بیان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز سنگین و پر حجم است و خوشبختانه د این محور گره ترافیکی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: مسافرانی که در حال حاضر در محورها حضور دارند با صبر، حوصله، شکیبایی و رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی کرده و فاصله طولی مناسبی را در اینگونه شرایط ترافیکی نسبت به خودرو جلویی در نظر بگیرند.

محبی گفت: مسافرانی که تاکنون اقدام به بازگشت نکرده اند، مدیریت زمان سفر را در نظر گرفته و بازگشت خود را به روشنایی روز و زمانی دیگر موکول کنند.