۰ نفر

خطر تگرگ و صاعقه در برخی مناطق کشور

۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۴۹
کد خبر: 312642
خطر تگرگ و صاعقه در برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع بارندگی، سیلاب و توفان در برخی مناطق کشور هشدار داد و اعلام کرد وقوع تگرگ و صاعقه دور از انتظار نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز درنواحی کوهپایه ای استان خوزستان و فردا دوشنبه تا صبح سه شنبه در خوزستان، لرستان ، ایلام، غرب و جنوب کرمانشاه و غرب کردستان در ساعات بعدازظهر به علت رشد ابرهای تندری علاوه بر احتمال سیلاب ناگهانی، وقوع تگرگ و صاعقه دور از انتظار نیست.

احد وظیفه هشدار داد: به هموطنان عزیز بخصوص در این مناطق توصیه می شود ضمن بکارگیری تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت های احتمالی از توقف در مسیل ها و مناطقی که می تواند مسیر گذر سیلاب های ناگهانی شود و از توقف در مناطق مستعد تگرگ و صاعقه خودداری کنند.

وی تاکید کرد: اوایل امشب رگبار و رعدوبرق و احتمال توفان تندری و باد شدید لحظه‌ ای همراه با خیزش گردوخاک محلی و کاهش موقتی دید در جزایر شمال خلیج فارس، خوزستان و شمال بوشهر و فردا دوشنبه تا صبح سه‌شنبه رگبار و رعدوبرق تندری با پتانسیل ایجاد سیلاب های ناگهانی در استانهای خوزستان، شمال بوشهر، لرستان، ایلام، جنوب کرمانشاه و اواخر وقت در کهکیلویه وبویر احمد، چهار محال وبختیاری و غرب کردستان پیش‌بینی شده است.