۰ نفر

نوشیدنی‌های مخصوص فصل پاییز را بشناسید

۸ آبان ۱۳۹۷، ۰:۵۱
کد خبر: 311346
 نوشیدنی‌های مخصوص فصل پاییز را بشناسید

فصل پاییز که از راه می رسد، بسیاری از افراد به نوشیدنی های گرم تمایل بیشتری دارند تا نوشیدنی های سرد. انگار همان بخاری که از روی یک نوشیدنی گرم بلند می شود کل روز پاییزی را گرم می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، نوشیدنی های گرم در همه جای دنیا مخاطبانی متعدد دارند. از پیر تا جوان و کودک تا بزرگسال همه دوست دارند هر از گاهی با یک نوشیدنی گرم، سرحال تر شوند. بنابراین شاید برایتان جالب باشد بدانید محبوب ترین نوشیدنی های گرم جهان در فصل پاییز کدام ها هستند:

قهوه

رتبه نخست محبوب ترین نوشیدنی گرم جهان به قهوه می رسد. تقریبا 80 درصد از اهالی قاره های اروپا،آمریکا و اقیانوسیه عادت دارند خستگی خود را با قهوه در کنند و این نوشیدنی گرم در فصل پاییز نیز طرفدارانی دو برابر دارد.

چای

انواع چای از سفید تا سبز و سیاه طرفدارن خاص خود را دارد و به نظر می رسد این نوشیدنی برای آسیایی ها و بخش هایی از اروپا جذاب ترین نوشیدنی گرم پاییزی باشد.

شکلات داغ

درست است که طرفداران شکلات داغ را اغلب جوان ها و کودکان تشکیل می دهند اما این نوشیدنی بین همه اقشار سنی جایگاهی مخصوص به خود را دارد.

دمنوش های گیاهی

این روزها دمنوش های گیاهی که با انواع گیاهان معطر و خوش طعم دم می شوند طرفدارانی پرشمار دارند. برای مثال دمنوش های لیمو و دارچین را می توان از محبوب ترین نوشیدنی های گرم پاییز دانست که ضد سرماخوردگی هم هستند.