۰ نفر

رئیس پلیس راهور:

ترافیک در محور مهران به ایلام پرحجم و روان است

۷ آبان ۱۳۹۷، ۹:۰۲
کد خبر: 311102
ترافیک در محور مهران به ایلام پرحجم و روان است

سردار تقی مهری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ویژه ترافیک برگشت زائرین اربعین حسینی با هماهنگی و همکاری همه دستگاه های امدادی و خدماتی با محوریت پلیس راهنمایی و رانندگی شروع شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر،  وی افزود: پیش بینی کردیم که اگر وضعیت ترافیک رو به افزایش پیدا کند جاده مهران به سمت ایلام و مسیر جاده ملکشاهی از سمت ایلام به مهران یک طرفه خواهد شد.

وی افزود: وضعیت ترافیک در محور مهران به ایلام هم اکنون پرحجم و روان است مشکل ترافیکی خاصی نداریم.

وی عنوان کرد: نکته ای که قابل توجه است بیشترین ورود زائر را از مرز مهران به سمت ایلام است بنابراین بیشتر حجم ترافیک در این مسیر خواهیم داشت به همین دلیل تمهیدات لازم اندیشیده شده حدود ۵ هزار نفر نیرو پلیس راهنمایی و رانندگی در مسیر مهران به ایلام، چذابه، شلمچه، استان های خوزستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان و لرستان به کارگیری شدند تا زائرین با امنیت و سلامت کامل به وطن باز گردند.

وی ادامه داد: بر اسای تجربه سال های گذشته به زائرین توصیه می کنیم با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند و همه سرنشینان به خصوص سرنشینان عقب کمربند ایمنی را ببندند تا به سلامت به وطن باز گردند.