۰ نفر

پیش‌بینی بارش‌های گسترده از نیمه هفته آینده

۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۵۴
کد خبر: 306705
پیش‌بینی بارش‌های گسترده از نیمه هفته آینده

مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی با پیش‌بینی شرایط بارشی و دمایی کشور طی روزهای آینده، گفت: از نیمه هفته آینده سیکل بارشی گسترده در کشور آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مسعود حقیقت با اشاره به اینکه طی هفته جاری تا دوشنبه هفته آینده (۲۳ مهر ماه) توقع بارش چندانی در کشور نداریم، گفت: در این بازه زمانی، انتظار می‌رود تنها در مسیر البرز و زاگرس و غرب کشور بارش‌های پراکنده داشته باشیم.

وی ادامه داد: از دوشنبه هفته آینده سیکل بارشی جدید در کشور شروع می‌شود و شاهد بارش‌های گسترده در غالب مناطق کشور از جمله غرب، شمال غرب، قسمت‌هایی از مناطق مرکزی و ارتفاعات و دامنه‌های البرز خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود که بارش‌های کشور از نیمه هفته آینده درصدی بیشتر از حد نرمال باشد.

مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی در ادامه در مورد وضعیت دمایی کشور طی روزهای آینده اظهار کرد: در هفته جاری تا دوشنبه هفته آینده در همه مناطق کشور به غیر از استان سیستان و بلوچستان شاهد روند نسبی کاهش دما نسبت به حد نرمال خواهیم بود.

حقیقت در پایان اظهار کرد: از نیمه دوم هفته آینده دما در غالب مناطق کشور در حد نرمال یا متمایل به کمتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود.