۰ نفر

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

لغزنده و مه‌آلود بودن محورهای مازندران

۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹
کد خبر: 305454
لغزنده و مه‌آلود بودن محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: احتمال ریزش سنگ و رانش در زمان بارندگی در محورهای کوهستانی مازندران بیشتر می‌شود لازم است مسافران از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: آغاز بارش‌ها از روز گذشته ترافیک سنگینی در محورهای مازندران ایجاد کرد که مسافران به مقصدهای خود بازگشتند و در حال حاضر وضعیت عادی تردد در محورهای مازندران برقرار است.

وی با اشاره به ادامه بارندگی‌ها در سطح مازندران، افزود: سطح محورهای مازندران لغزنده است که ضرورت دارد رانندگان در تردد به رعایت مسائل ایمنی دقت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین به‌دلیل وقوع سیلاب جاده سلیمان‌آباد در رامسر و راه ارتباطی شیرود به تنکابن مسدود شده که مأموران راهداری درحال بازگشایی محور هستند.

این مسؤول با اعلام اینکه تمامی راه‌های اصلی مازندران باز است، گفت: مشکلی در محورهای اصلی مازندران نداشتیم.

قدمی تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش در زمان بارندگی در محورهای کوهستانی مازندران بیشتر می‌شود لازم است مسافران از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

وی بیان کرد: رانندگان حتما قبل از تردد وضعیت راه‌های استان را استعلام کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: باتوجه به فرا رسیدن فصل پاییز لازم است رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.