۰ نفر

سربازان بسترسازان امنیت و اقتدار کشور هستند؛

اضافه خدمت سرباز فداکار حمله تروریستی اهواز بخشیده شد

۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۵
کد خبر: 304270
اضافه خدمت سرباز فداکار حمله تروریستی اهواز بخشیده شد

فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی دریایی ارتش گفت: سربازان به عنوان یکی از ارکان اصلی دفاع و بسترسازان اقتدار کشور محسوب می‌شوند.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ناخدا یکم «محمود آذرگون» فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی دریایی ارتش، ظهر امروز در همایش سربازان ولایت که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با گرامیداشت مقام سربازی در سطح نیرو‌های مسلح اظهار داشت: سربازی در نظام اسلامی، امری مقدس و ارزشمند است.
وی با اشاره به نقش سربازان کشور در برقراری امنیت و آرامش گفت: سربازان به عنوان یکی از ارکان اصلی دفاع و بسترسازان اقتدار کشور محسوب می‌شوند.
آذرگون در ادامه به حادثه تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز اشاره و تصریح کرد: همانطوری که در این حادثه مشاهده کردیم، این سربازان بودند که خود را برای نجات مردم، سپر بلا قرار دادند و این امری مهم و قابل تحسین است.
وی بیان کرد: امیدواریم که سربازان لحظات خوبی را در دوران مقدس سربازی سپری کنند و خاطرات خوشی از این دوران در ذهن‌شان باقی بماند.


امیر حیدری: اضافه خدمت سرباز فداکار حمله تروریستی اهواز بخشیده شد
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما به محض اطلاع یافتن از اینکه این سرباز فداکار، دارای اضافه خدمت است، فورا دستور دادیم تمام اضافه خدمت او بخشیده شود. امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: سربازان ما عاشق خدمت هستند و نیازی به تقدیر ندارند؛ ولی ما «مجتبی محمدی» آن سرباز فداکار ناجی مردم اهواز را به نحو احسن و اکمل تشویق کردیم.