۰ نفر

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثاگران خوزستان:

شهدای حادثه تروریستی اهواز زیر پوشش بنیاد شهید قرار می‌گیرند

۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۵۶
کد خبر: 302425
شهدای حادثه تروریستی اهواز زیر پوشش بنیاد شهید قرار می‌گیرند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران خوزستان گفت: 24 شهید حادثه تروریستی روز شنبه 31 شهریور در اهواز ، زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا فرجیان افزود: پرونده شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی که به دست عمال خودفروخته استکبار جهانی رقم خورد در حال تکمیل است.
وی با ابراز همدردی با خانواده های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی گفت: تروریست ها و پشتیبانان آنان به زودی تاوان این اقدام خبیثانه و جنایتکارانه را خواهند داد.
در حادثه تیراندازی تروریستی چهار عضو یک گروهک تجزیه طلب موسوم به 'الاحواز' (اهواز)، به مردم و نیروهای شرکت کننده در رژه نیروهای مسلح در اهواز، که صبح شنبه صورت گرفت جمعی از نیروهای مسلح و مردم عادی از جمله یک کودک چهار ساله به شهادت رسیدند. 
چهار عامل این حمله ترویستی به هلاکت رسیدند. آمار شهدای این حادثه تروریستی 24 نفر و تعداد مجروحان 60 نفر اعلام شده است.

** پیکر مطهر 24 شهید فردا تشییع می شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: پیکر مطهر 24 شهید حادثه تروریستی روز شنبه اهواز ، دوشنبه دوم مهر از حسینیه ثارا... تا چهاراه زند این شهر با حضور اقشار مختلف مردم ، مسئولان استانی و کشوری تشییع می شود.
فرجیان افزود: پیکر 12 شهید این حادثه تروریستی پس از تشییع در اهواز به خاک سپرده می شوند و پیکر 12نفر دیگر برای خاکسپاری به زادگاه خود در شهرهای دزفول، خرم آباد ، باغملک ، بهبهان ، رامهرمز ، گتوند ، هفت شهیدان مسجدسلیمان منتقل می شوند.
وی از عموم مردم همیشه در صحنه خوزستان به ویژه اهواز خواست در آیین تشییع و بدرقه پیکر این شهدا حضوری دشمن شکن و باصلابت داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار خوزستان در بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را در این استان عزای عمومی اعلام کردند.
برخی از مقام های خارجی، مجامع بین المللی، و شخصیت های سیاسی داخلی، در پیام های جداگانه، عملیات تروریستی در اهواز را که منجر به شهادت تعدادی از مردم بیگناه و نظامیان سپاه و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران شد محکوم کردند.
قائم مقام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، رییس اورژانس کشور ، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، و جمعی دیگر از مسئولان از مجروحان حادثه کور تروریستی در یبمارستان های شهید مسعود منفرد نیاکی ، آپادانا ، میلاد تامین اجتماعی ، علامه کرمی ، امام خمینی (ره) ، گلستان و شهید بقایی اهواز عیادت کردند.
قرار است طبق برنامه حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه از مجروحان حادثه تروریستی اهواز عیادت، و پیام همدردی رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری را به آنان و خانواده های شهدا ابلاغ کند.