۰ نفر

اعلام شرایط نقل و انتقال معلمان

۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۵۸
کد خبر: 299117
اعلام شرایط نقل و انتقال معلمان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی گفت: نقل و انتقال معلمان بر اساس امتیاز و سنوات کاری انجام می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، قنبرعلی خوش آیینه  با بیان اینکه نقل و انتقالات معلمات براساس قانون انجام می شود، اظهار کرد: امسال بیش از یک هزار و ۵۰۰ معلم درخواست نقل و انتقال داشتند که ۹۰۰ نفر در داخل و ۶۰۰ نفر برای خارج از استان بوده است.

خوش آیینه ضمن اعلام اینکه امسال نقل و انتقالی برای نیروهای حق التدریس وجود ندارد، تصریح کرد: به علت استخدامی های جدید برای هیچ کدام از معلمان حق التدریس نقل و انتقال انجام نمی شود چرا که براساس قانون استخدامی، این نیروها باید در محل های تعیین شده خدمت کنند.

وی افزود: پس از تعیین و تکلیف استخدامی ها، هیچ کدام از نیروها در مرکز استان خدمت نمی کنند در حالی که اکثر معلمان حق التدریس درخواست کار در بجنورد را داده اند و این غیر ممکن است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی بیان کرد: نقل و انتقالات معلمان حق التدریس در سایر نقاط استان در صورت نیاز انجام خواهد شد.

خوش آیینه گفت: درحال حاضر نیروهایی با سابقه کاری بالای دو سال تقاضای نقل و انتقالی داده اند، که براساس قانون و نیاز جا به جایی آنان انجام می شود.

وی اظهار کرد: امسال برای نقل و انتقال ۲۴۰ نفر از فرهنگیان در خارج استان و ۲۶۰ نفر در داخل استان موافقت شده است.