۰ نفر

کمبود دوربین ثبت تخلفات رانندگی در تهران

۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۸:۱۸
کد خبر: 298562
کمبود دوربین ثبت تخلفات رانندگی در تهران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بر ضرورت نصب دوربین‌های ثبت تخلفات ورود خودروهای فرسوده و بدون معاینه فنی و ورود کامیون در مبادی ورودی شهر تهران تأکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار  درباره فعالیت دوربین‌های کنترل تخلفات در تهران اظهارکرد:‌ برابر کنترل‌هایی که انجام داده‌ام تمام دوربین‌های کنترل محدوده زوج و فرد، طرح ترافیک، معاینه فنی و ... در سطح شهر تهران فعالند و نسبت به اعمال قانون و جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی و خودروهایی غیرمجازی که وارد محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد می‌شوند، اقدام می‌کنند.

مهماندار درباره اینکه آیا این تعداد دوربین برای تهران کافی است، گفت:‌ کمبود دوربین زیاد داریم و لازم است که در ورودی‌های تهران دوربین نصب شود تا تخلفاتی مانند ورود کامیون، ورود خودروی فرسوده، ورود خودروهای فاقد معاینه فنی و... به تهران را از مبادی ورودی کنترل کرده و با تخلفات برخورد شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس راهور طرح خود را به شهرداری تهران و دیگر دستگاه‌های مسوول ارائه کرده است، گفت:‌ امیدواریم که  دوستان حمایت کنند تا خیلی زود شاهد نصب این دوربین‌ها در ورودی‌های شهر تهران نیز باشیم. البته در حال حاضر نیز همکاران من با حضور در این محل‌ها به شکل دستی نسبت به ثبت تخلفات اقدام می‌کنند.