۰ نفر

بررسی دهمین فیلم پرفروش باکس آفیس؛

دوستی عجیب یک انسان با سگ ربات

۸ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۲۴
کد خبر: 296833
دوستی عجیب یک انسان با سگ ربات

فیلم سینمایی "A.X.L" به کارگردانی "اولیور دالی" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از هفته پیش آغاز کرده و توانسته در صف شلوغ اکران در سینمای هالیوود رتبه دهم باکس آفیس را به خود اختصاص دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، فیلم سینمایی "A.X.L" به کارگردانی "اولیور دالی" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از هفته پیش آغاز کرده و توانسته در صف شلوغ اکران در سینمای هالیوود رتبه دهم باکس آفیس را به خود اختصاص دهد.

ای.ایکس.اِل یک سگ ربات پیشرفته است که دوستی عمیقی با یک انسان به نام مایلز برقرار می کند و این دوستی سبب می شود تا زندگی آن دو به یکدیگر گره بخورد.

دوستی عجیب یک انسان با سگ ربات////////////////////////////پنجشنبه

این فیلم از بیست و چهارم آگوست امسال اکران خود را آغاز کرده و توانسته در نخستین هفته از اکران 2.8 میلیون دلار فروخته است. اولیور دالی در این فیلم علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده داشته است.

بکی جی، توماس جین، الکس نوستادر، دومنیک راینز، اریک اتباری، مگی ویک، نیکو گوادرودو، اسلیم هیج و راس بلود از جمله بازیگری هستند که در فیلم سینمایی "ای.ایکس.اِل" به ایفای نقش پرداخته اند.

16

این نخسین تجربه کارگردانی "اولیور دالی" در کارگردانی فیلم سینمایی بلند است. این کارگردان پیش از این فیلم کوتاه "مایل" را ساخته است. حالا دالی به دنبال ساخت جدیدترین فیلم خود و فروش خوب در گیشه است.