۰ نفر

آیت‌الله مکارم شیرازی خواستار شد؛

تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات خانواده‌های شهداء و ایثارگران

۵ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۵۸
کد خبر: 296076
تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات خانواده‌های شهداء و ایثارگران

آیت‌الله مکارم شیرازی خواستار تشکیل کارگروهی در بنیاد شهید برای حل مشکلات خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، منطقه قم، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تاکید بر این‌که همه ما باید قدردان جانفشانی‌های شهداء، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان باشیم، اظهار کرد: نه تنها ما بلکه نسل‌های بعد ما نیز مدیون شهداء هستند.

وی، عزت، احترام و خدمت به خانواده شهداء را نوعی قدردانی از گذشته و تضمین آینده انقلاب و کشور دانست و تاکید کرد: در آموزه‌های دینی نیز نسبت به اصل تکریم و تعظیم شهداء بسیار تاکید و توصیه شده است.

معظم‌له با توصیه اکید به حل مشکلات خانواده‌های شهداء و ایثارگران، بیان کرد: البته ما امروز در کشور دچار مشکلات و مضیقه‌های مالی هستیم و می‌بایست این موضوع را نیز به درستی تبیین کنید.

وی توجه به خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران را منحصر در کمک‌های صرفا مادی ندانست و خطاب به مسؤولان این سازمان گفت: باید به طرق مختلف به گونه‌ای عمل کنید که رضایت خانواده شهداء را به دست آورید تا آن‌ها در جامعه احساس احترام و عزت کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به عنایت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهداء، تاکید کرد: دیدارها و سرکشی‌هایی که رهبر انقلاب از خانواده‌های شهداء دارند، رضایت‌مندی معنوی آنان را به دنبال دارد.

وی خواستار تشکیل کارگروهی در بنیاد شهید برای حل مشکلات خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران شد و خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: یقین بدانید هر نوع فعالیت شما در مسیر خدمت به خانواده شهداء و حل مشکلات آنان، ذخیره یوم‌المعادتان خواهد بود.