۰ نفر

مصیبت‌های زندگی 40 ساله یک زن

۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۷:۰۸
کد خبر: 289798
مصیبت‌های زندگی 40 ساله یک زن

زن میانسال که پس از مرگ مشکوک همسرش از سوی بازپرس جنایی بازداشت شده مدعی است شوهرش به‌خاطر مشکلات روحی خودکشی کرده است.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، عصر جمعه 5 مرداد مأموران بیمارستان فیاض بخش تهران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مشکوک مرد میانسالی خبر دادند. به‌دنبال این خبر به دستور بازپرس جنایی و تیم تحقیق بررسی‌ها آغاز شد، از آنجا که مرد میانسال بر اثر اصابت چاقو جان باخته بود تحقیقات از همسرش انجام شد.

همسر هاشم که او را به بیمارستان منتقل کرده بود در تحقیقات اولیه مدعی بود شوهرش خودزنی کرده است.  اما با توجه به مشکوک بودن ماجرا، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، جسد برای روشن شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد، اما نظریه پزشکی قانونی و مدارک دیگری که از بررسی جسد به‌دست آمد، فرضیه خودزنی را کمرنگ کرد. بدین ترتیب برای روشن شدن موضوع صبح روز گذشته زن میانسال برای تحقیقات بیشتر در مقابل بازپرس سجاد منافی آذر قرار گرفت، اما همچنان اصرار به خودزنی همسرش داشت. باتوجه به اینکه این حادثه در شهرستان خیرآباد نسیم شهر رخ داده بود، از سوی بازپرس جنایی قرار عدم صلاحیت صادر شد و پرونده برای رسیدگی به دادسرای مربوطه ارجاع شد.

کلافه است، از زندگی، از مرگ همسرش و بازداشت؛ از مرگ دو دخترش و سختی‌هایی که در زندگی‌اش کشیده است. حدود 40 سال قبل ازدواج کرده است.

  روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

از زمانی که دخترم خودکشی کرده است نمی‌توانم خانه را تحمل کنم. آن روز از بیرون آمده بودم، همسرم به من گفت چای می‌خوری؟ خسته بودم و حوصله نداشتم برای همین به او گفتم می روم  بخوابم  اگر کسی زنگ زد مرا بیدار نکن  اما 10 دقیقه بعد بیدارم کرد و گفت تلفن کارت دارد. عصبانی شده بودم. سر این موضوع دعوایمان شد.  همسرم به اتاق دیگر رفت و شروع به فحاشی کرد.  دوباره آمد و دست‌هایش را دور گردن من حلقه کرد و فشار داد.  به سختی می‌توانستم نفس بکشم، داشتم می‌مردم که مرا رها کرد.حالم بد شده بود. شوهرم یک بیل آورد و تهدید کرد که خودش را با بیل می‌زند. اما من قدرت بلند شدن  نداشتم.  بیل را رها کرد و به سمت آشپزخانه رفت. می‌دانستم تهدیدش را عملی می‌کند و تا خودم را به آشپزخانه رساندم دیدم که او خودزنی کرده است.

  از کجا می‌دانستی تهدیدش را عملی می‌کند؟

سابقه داشت که این کار را انجام دهد. روی شکمش پر بود از جای چاقو. همسایه‌ها می‌گفتند دو هفته قبل با طناب خودش را می‌خواسته دار بزند که آنها جلویش را گرفته بودند.

  بعد چکار کردی؟

شروع به جیغ و داد کردم و همزمان هم دخترم وارد شد. به کمک او شوهرم را داخل ماشین پرایدم گذاشتم و به بیمارستان فیاض بخش بردیم.

  گفتی دخترت خودکشی کرده است؟

بله، چهار تا دختر دارم که یکی از آنها سال 88 با قرص خودکشی کرد و دختر دیگرم هم پارسال خرداد در خانه خودکشی کرد. یکی از پسرهایم هم معتاد شد و برای تأمین هزینه موادش دزدی کرده که الان در زندان به سر می‌برد.

  دخترهایت برای چی خودکشی کرده‌اند؟

به خاطر کارهای همسرم. خانه ما بیشتر شبیه جهنم بود. زمانی هم که می‌گفتم برویم دکتر می‌گفت مگه من دیوانه ام. او بارها تهدید به خودکشی کرده بود.