۰ نفر

وزیر کشور خواستار رسیدگی فوری به آسیب دیدگان سانحه سنندج شد

۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۸
کد خبر: 284578
وزیر کشور خواستار رسیدگی فوری به آسیب دیدگان سانحه سنندج شد

وزیر کشور با صدور پیامی با خانواده‌های سانحه تصادف نفتکش با اتوبوس مسافربری شهرستان سنندج ابراز همدردی کرد و از استاندار کردستان خواست ضمن رسیدگی فوری موضوع، تمامی اقدامات لازم برای رسیدگی به خانواده‌های مصیبت دیده و درمان سریع آسیب دیدگان را بعمل آورد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در پیام عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آمده است: خبر وقوع تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز در این حادثه دلخراش و سوزناک موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت این واقعه ناگوار که بدون تردید اندوه و تالم آحاد مردم شریف در سراسر کشور را به دنبال داشته است از درگاه حضرت احدیت برای عزیزان از دست رفته رحمت و علو درجات، برای مجروحان این حادثه صحت و شفای عاجل و برای مردم قهرمان و فهیم استان کردستان به ویژه خانواده‌های محترم مصیبت دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

در پیام وزیر کشور به استاندار کردستان تاکید شده است که بلادرنگ و با فوریت ضمن رسیدگی جدی به موضوع، همه اقدامات لازم برای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های محترم آسیب دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان را به عمل آورده و نتیجه را به طور مستمر به اینجانب گزارش کند.

به گزارش ایرنا، یک دستگاه تانکر حامل سوخت بامداد امروز با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در سنندج در استان کردستان تصادف کرد که به منجر به جان باختن ۱۱ نفر و زخمی شدن هفت تن شد.

این تانکر از مسیر شمال به جنوب بلوار دکتر حسینی سنندج در حرکت بود که با اتوبوسی که خارج از ترمینال متوقف بود، برخورد کرد.

سه روز عزای عمومی در این استان اعلام شده است.