۰ نفر

کسبه پاساژ علاء الدین فعالیت روزانه خود را از سرگرفتند

۳ تیر ۱۳۹۷، ۲۱:۰۴
کد خبر: 280783
 کسبه پاساژ علاء الدین فعالیت روزانه خود را از سرگرفتند

کسبه پاساژ علاءالدین تهران عصر یکشنبه و پس از اعتراض صنفی حدود دو ساعته، بار دیگر فعالیت روزانه خود را از سرگرفتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا ، شماری از کسبه پاساژ علاءالدین که به فروش تلفن همراه و متعلقات آن اشتغال دارند، عصر امروز در اعتراضی صنفی، مغازه های خود را برای ساعتی بستند.

پس از این اعتراض، کسبه پاساژ در یک تصمیم جمعی مغازه های خود را به روی مشتریان گشودند و سوء استفاده از شرایط موجود و موج ایجاد شده در بازار ارز را بشدت محکوم کردند.

در این پیوند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در توئیتی نوشت: امروز پس از جلسه دولت، در بازار چارسو حضور پیدا کردم. فعالیت کسبه به حالت عادی بازگشته است. تلفن همراه و تجهیزات رایانه امروز از ملزومات زندگی مردم است و به نوبه خود برای تامین ارز برای این تجهیزات تلاش خواهم کرد. هر چند در این میان لازم است با سودجویی‌ها نیز برخورد جدی شود.

محمد جواد آذری جهرمی افزود:لیست شرکتهایی که به آنها ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه به آنها تخصیص یافته است، با هماهنگی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، تا ساعاتی دیگر توسط روابط عمومی وزارت ارتباطات منتشر خواهد شد.

پاساژ علاء الدین یک مجتمع تجاری خرید و فروش موبایل و لوازم دیجیتال در تهران واقع در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و حافظ است. این پاساژ داری یک هزار و 100 فروشگاه است.

پاساژ علاءالدین 10 طبقه بود. با تخریب طبقه‌ای که به طبقه هفتم معروف بود، 9 طبقه شد. دو طبقه دیگر این پاساژ یعنی طبقات منفی یک و منفی دو نیز غیرقانونی احداث شده است. این طبقات قرار بود پارکینگ باشد.

هر طبقه پاساژ حدود 110 واحد تجاری را در خود جای داده و روزانه هزاران نفر به این مجتمع تجاری مراجعه می کنند.