۰ نفر

انتقال بقایای پیکر جانباختگان ATR به پزشکی قانونی یاسوج

۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۴۸
کد خبر: 278793
انتقال بقایای پیکر جانباختگان ATR به پزشکی قانونی یاسوج

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از انتقال یک محموله از بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای ATR تهران-یاسوج به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: تاکنون جسد کامل و سالمی پیدا نشده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، امان‌الله جهانبین ، اظهار داشت:  یک محموله از بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای ATR تهران-یاسوج شامل 3 بسته اجساد "نیم‌تنه" و "تکه تکه" به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با بیان اینکه دو روز پیش نیز یک محموله دیگر به پزشکی قانونی منتقل شد، عنوان کرد: از ابتدای آغاز عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج تاکنون هیچ جسد سالم و کاملی پیدا نشده است.

جهانبین از جست‌وجوی بسیاری از مناطق نزدیک به محل سقوط توسط امدادگران خبر داد و افزود: به زودی پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان در ارتفاعات دنا اعلام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون بیش از 30 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر از استان‌های مختلف کشور و نیروهای مردمی در ارتفاعات دنا مشغول ادامه عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هستند

 هواپیمای ATR تهران-یاسوج 29 بهمن ماه 96 در ارتفاعات دنا دچار سانحه سقوط شد و از آن روز تاکنون عملیات جست‌وجوی پیکر 66 جانباخته این سانحه ادامه دارد.