۰ نفر

اجرای طرح ویژه ترافیک تابستانه از ۲۴خرداد

۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵
کد خبر: 277573
اجرای طرح ویژه ترافیک تابستانه از ۲۴خرداد

رئیس پلیس راهور ناجا، گفت: طرح ویژه ترافیکی تابستانه از 24 خرداد همزمان با تعطیلات عید سعید فطر با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در سراسر کشور آغاز خواهد شد و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در انتهای جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی با اعلام مطب فوق اظهار داشت: تاریخ اجرای طرح ویژه ترافیکی تابستانه همزمان با تعطیلات عید سعید فطر از 24 خرداد 97 آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی با تقویت تجهیزات، امکانات و پایگاه‌های خود برای رفاه حال مسافران در مسافرت‌های تابستانی، انشاءالله اقدامات موثری را ارائه خواهند داد و همه با آمادگی کامل در این طرح حضور خواهند داشت.

وی درخصوص اقامه نماز عید سعید فطر اعلام کرد: طرح ویژه ترافیکی اقامه نماز عید سعید فطر نیز با حضور همکاران پلیس راهور و هماهنگی همه دستگاه‌ها در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

سردار مهری افزود: این طرح در تهران نیز با همکاری پلیس راهور فاتب و همکاری سایر دستگاه‌ها و با برنامه‌ریزی جدید اجرا خواهد شد.