۰ نفر

تردد روزانه کامیون از فردا درمحورهای مازندران ممنوع است

۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۴۵
کد خبر: 276041
تردد روزانه کامیون از فردا درمحورهای مازندران ممنوع است

پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای این استان در تعطیلات پیش رو ، از ممنوع شدن تردد روزانه هرگونه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از فردا یکشنبه خبر داد .

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا ، روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برابر با 14، 15 و 16 خرداد به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و سالروز شهادت امام علی (ع) تعطیل رسمی است.
با توجه به وصل شدن این تعطیلات با دو روز پایانی هفته که حجم سفر به مازندران را افزایش میدهد ، پلیس راه محدودیت های ترافیکی یک هفته ای را برای تردد روان در محورهای استان در نظر گرفته است .
بر اساس اعلام پلیس راهور ، محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه سیزدهم خرداد آغاز می شود و تا 6 صبح شنبه نوزدهم خرداد برقرار است . 
بر این اساس ، تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان و هراز ممنوع خواهد بود . 
 محور کندوان 
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 12 تا 2 بامداد روز یکشنبه سیزدهم خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 2 بامداد در همین روز از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می شود.
- همچنین برای تسهیل در برگشت زائرین حرم حضرت امام خمینی (ره) به سمت شمال و در صورت سنگینی حجم تردد پس از پایان مراسم از ساعت 19 روز دوشنبه چهاردهم خرداد تا 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت 22 تا 2 بامداد روز سه شنبه پانزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه می شود.
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه هیجدهم خرداد تا 2 بامداد روز شنبه نوزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه نوزدهم از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد . 

 محورهراز 
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است . 
- براساس اعلام پلیس راه کشور، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه سیزدهم خرداد و از ساعت 6 تا 24 روزهای دوشنبه ، سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری از محور هراز ممنوع است. 
- همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح روز جمعه هیجدهم تا 12 روز شنبه نوزدهم خرداد از محور هراز ممنوع است .


محور فیروزکوه 
- تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 فردا ( یکشنبه ) و از ساعت 8 تا 22 روز های دوشنبه ، سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری و همچنین از ساعت 8 صبح روز جمعه هیجدهم تا 8 صبح روز شنبه نوزدهم خرداد از محور فیروزکوه ممنوع است .