۰ نفر

ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده هراز

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۰۶
کد خبر: 270692
ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده هراز

رئیس پلیس راه مازندران امروز از ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده هراز و یکطرفه شدن جاده چالوس خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۱ اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۲۱ اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت ترافیکی شبانه ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد جاده هراز در محدوده تونل وانا برای انجام عملیات روشنایی که از روز یکشنبه آغاز شده تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های مازندران است.

سامانه‌های تردد شمار جاده‌های مازندران، بیش از ۴.۵ میلیون تردد را فرودین ماه امسال در جاده‌های استان ثبت کردند که ۱۵ درصد بیشتر از فروردین ۹۶ بود.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.