۰ نفر

بخشی از بقایای پیکر جان‌باختگان ATR در دنا پیدا شد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۱۹
کد خبر: 268907
بخشی از بقایای پیکر جان‌باختگان ATR در دنا پیدا شد

جانشین ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن بخشی از بقایای پیکر جان‌باختگان هواپیمای ATR در ارتفاعات دنا خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، عزیز فیلی اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر بعد از چند روز جست‌وجو در ارتفاعات دنا موفق شدند بخشی از بقایای پیکر جان‌باختگان را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این محموله از بقایای پیکر جان‌باختگان به‌بزودی به پزشکی قانونی منتقل می‌شود، عنوان کرد: تاکنون بیش از 200 بافت انسانی مجزا از جان‌باختگان هواپیمای ATR پیدا و به پزشکی قانونی تحویل شده است.

فیلی با اشاره به اینکه تاکنون جسد 21 نفر از جان‌باختگان تحویل خانواده‌ها شده است، ابراز کرد: امدادگرانی از استان‌های مختلف کشور با شب مانی در ارتفاعات دنا و در شرایط سختی به کار جست‌وجو ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه پایان عملیات در دنا بستگی به شرایط آب و هوایی دارد، افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی با تمام قدرت کار جست‌وجو و انتقال پیکرها انجام و پایان عملیات اعلام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون پیکر 21 نفر از جان‌باختگان تحویل خانواده‌ها داده‌ایم، گفت: جسد مژگان نظری به عنوان آخرین پیکر تحویل خانوداده‌اش شده و دیروز در یاسوج تشییع شد.

فیلی با اشاره به اینکه در دو مرحله تحویل اجساد به ترتیب 8 و 11 پیکر تحویل خانواده جان‌باختگان شد، افزود: پیکر تقریبا کامل یکی از جان‌باختگان بنام غلامعلی احمدی نیز به صورت جداگانه و پیکر مژگان نظری نیز چند روز پیش تحویل خانواده‌هایشان شدند.

وی از تحویل پیکر ایلیا و طاها فرزندان عبدالهادی دانشی متخصص مغز و اعصاب در تهران در دومین مرحله تحویل اجساد خبر داد و گفت: دانشی فرزندان خود را در سردخانه گذاشته و منتظر پیدا شدن پیکر همسرش بوده که با هم تشییع شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از 21 پیکر تحویل شده به خانواده‌ها، 6 مورد بومی استان بوده و مابقی از اهالی سایر استان‌های کشور هستند.