۰ نفر

مسدود شدن جاده‌ها در اثر جاری شدن سیلاب

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴
کد خبر: 268321
مسدود شدن جاده‌ها در اثر جاری شدن سیلاب

جاری شدن سیلاب در شهرستان کاشان باعث مسدود شدن برخی جاده ها شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، بارش‌های شدید شب گذشته-دهم اردیبهشت ماه جاری-موجب آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در بخش‌های مرکزی ، قمصر و بزرگ شد.

جواد مزروعی افزود: محورهای قهرود-کاشان ، برزک-کاشان و محور قدیم کاشان- نطنز مسدود شده اند.

 وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدماتی ، انتظامی ، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مشغول فعالیت هستند،افزود: هنوز برآورد خسارت‌ها صورت نگرفته است.

 مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث شهرستان کاشان به شهروندان و هموطنان به خصوص گردشگرانی که برای ایام گلابگیری به کاشان سفر کرده اند و یا قصد سفر به کاشان را دارند توصیه کرد تا برای اسکان از کمپ های اسکان استفاده کنند و از نشستن و نزدیک شدن به مسیل ها و رودخانه ها و محل‌هایی که سیلاب و روان آب وجود دارد خود‌داری کنند.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان نیز میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته در شهرستان کاشان را 23 و 6 دهم میلی متر اعلام کرد و گفت:  روستای زنجانبر با 47 میلی متر و شهر های قمصر و برزک به ترتیب با 31 و نیم و 23 میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

عباس ارغوانی افزود:شرایط ناپایدار در دشت کاشان تا اواخر روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و در ساعات بعد از ظهر احتمال بارش رگباری همراه با وزش باد شدید و در مناطق مستعد رعد و برق و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.