۰ نفر

ثبت نام ۱۱۰ناشر لاتین و عرب برای حضور در نمایشگاه کتاب

۱۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۱۱
کد خبر: 262023
ثبت نام ۱۱۰ناشر لاتین و عرب برای حضور در نمایشگاه کتاب

معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران از ثبت نام نهایی 2500 ناشر داخلی و 110 ناشر عرب و لاتین برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، یحیی دهقانی؛ از استقرار کمیته‌ها در مصلی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر کمیته پشتیبانی و اجرایی در مصلی تهران مستقر شده‌اند و در آینده نزدیک نیز دیگر کمیته‌ها مستقر خواهند شد.

وی از پایان ثبت نام ناشران داخلی خبر داد و گفت: تاکنون ثبت‌نام 2500 ناشر انجام شده است و در حال نهایی کردن برخی از ثبت‌‎نام‌های موقت هستیم. همچنین تاکنون 110 ناشر و توزیع‌کننده لاتین و عرب نیز ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

دهقانی با تاکید بر تشکیل جلسات مستمر برای آماده‌سازی نمایشگاه گفت:‌ جانمایی‌های نمایشگاه نیز انجام شده است و با توجه به بهره‌برداری از رواق‌های شرقی و غربی برای نخستین بار در نمایشگاه امسال، ناشران خارجی در طبقه منهای یک رواق شرقی، ناشران کودک در طبقه همکف و صحن همسطح، ناشران آموزشی در طبقه همکف رواق غربی و ناشران داخلی به مانند سال‌های پیشین در شبستان مستقر خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین غرفه ناشران دانشگاهی در جنوب شبستان (ضلع شرقی خیابان قنبرزاده) و در زیر چادرهای مستحکم برپا خواهد شد.