۰ نفر

محور خلخال به پونل مسدود شد

۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۴۰
کد خبر: 260643
محور خلخال به پونل مسدود شد

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با توجه به بارش برف و برودت و سردی هوا محور خلخال به پونل به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد در آن امکان‌پذیر نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ سیدحجت فتاحی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف و برودت و سردی هوا محور خلخال به پونل به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد در آن امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل به غیر از این محور تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل شرایط جوی و بارش برف و کولاک و نیز کاهش دمای هوا عبور از برخی محورها از قبیل سرچم، نیر به سراب و اسالم به خلخال تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیربوده و انتظار می‌رود ترددکنندگان از این محورها به این هشدارها توجه جدی داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با تاکید برهمراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در عبور از محورهای مواصلاتی استان اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود تا مردم در هنگام تردد از محورهای استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و شیوه بستن آن را نیز بیاموزند تا در هنگام نیاز بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: به دلیل برخی بی‌توجهی‌ها در روزهای گذشته به دنبال بارش برف شاهد تصادفات در محورهای مواصلاتی بودیم که متاسفانه تلفات جانی نیز به دنبال داشته و انتظار می رود مردم با رعایت قوانین و مقررات و به ویژه رعایت سرعت مطمئنه در شرایط برفی و کولاکی محورها از بروز چنین حوادث و سوانحی جلوگیری کند.