۰ نفر

مراجعه ۲.۳میلیون نفر به پایگاه‌های سلامت هلال احمر

۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۰۲
کد خبر: 260613
مراجعه ۲.۳میلیون نفر به پایگاه‌های سلامت هلال احمر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از مراجعه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به پایگاه‌های سازمان جوانان در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا هفتم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر مسعود حبیبی ، با اشاره به آمار تجمیعی هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا روز سه شنبه هفتم فروردین ماه سال جاری گفت: تا نهمین روز از اجرای طرح تعداد مسافران مراجعه کننده به پایگاه های سازمان جوانان دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر نفر بوده است و ۹۰ هزار نفر نیز  به خیمه های نماز مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه تعداد بهره مندان از خدمات پایگاه های سلامت در این طرح ۱۴۵ هزار نفر بوده‌اند، افزود: تعداد بهره مندان از خدمات فضای دوستدار کودک نیز ۱۸۵ هزار نفر و تعداد امضا کنندگان میثاقنامه کمپین ۱۹۰ هزار نفر بوده‌است.

 رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تعداد همراهان کمپین در فضای مجازی را  ۴۰ هزار نفر بیان و اظهار کرد: تا روز نهم این طرح نزدیک به دو میلیون و ۵۰۰ مورد اقلام تبلیغی، فرهنگی و راهنمایی بین مسافرن توزیع شده‌است. همچنین مجموع تعداد جوانان داوطلب مشارکت کننده در طرح  ۲۴ هزار نفر در روز است.

این طرح از ۲۸ اسفند ماه در بیش از ۸۰۰ پست  در سراسر کشور اجرا شده و تا  ۱۴ فروردین ۹۷ با مشارکت حدود ۲۰ هزار نفر از اعضای جوان و داوطلب ادامه خواهد داشت.