۰ نفر

تلفات جاده‌ای باید به حداقل برسد

۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴
کد خبر: 260445
تلفات جاده‌ای باید به حداقل برسد

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه سال گذشته 16 هزار نفر جان خود را درتصادف های جاده ای ازدست داده اند گفت: هرسال شاهدکاهش تلفات جاده ای هستیم وباید تلاش کنیم این امار به حداقل برسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرداراسکندر مومنی در بازدید از قرار گاه نوروزی امام علی (ع )در شرق استان تهران اظهار کرد: هرچند تعداد کشته‌های جاده‌ای کشور نسبت به میانگین جهانی کمتر است اما بازهم باید تلاش کنیم این آمار کاهش پیدا کند.

وی اظهارداشت :همکاران ما در ناجا به ویژه پلیس راه و دیگر ارگانهای امدادی و خدماتی تا پایان تعطیلات نوروز در آماده باش کامل هستند .

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد:پلیس ضمن احترام به مردم، قانون را برای کاهش تصادف ها اعمال می کند ومردم نسبت به سال‌های گذشته قوانین را بهتر اجرا می کنند.

سردار مومنی با بیان اینکه در طی 10 سال گذشته سفرها نوروزکاهش نداشته است تاکید کرد: امسال به دلیل وضعیت جوی خوب سفرهای نوروزی 12 درصد افزایش داشته است و با مدیریت خوب هموطنان ترافیک سنگینی درجاده ها نداشتیم و سرعت تردد به طور متوسط حدود یک کیلومتر افزایش داشته است .وی با اشاره به حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال گفت: امسال بر اساس شعار مقام معظم رهبری همه باید تلاش کنیم تا از تولید داخلی حمایت شود و هرچه این حمایت‌ها بیشتر شود اشتغال‌زایی بیشتر می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا افزود:اگر اشتغال‌زایی بیشتر شود به تناسب امنیت اجتماعی بیشتر خواهد شد در صورتیکه هر کدام از نهادها به درستی انجام وظیفه کنند و این فعالیت‌ها همراه با خلق و خوی خوب و رفتار مناسب با هموطنان باشد، هم‌افزایی و اعتماد در جامعه بیشتر خواهد شد.