۰ نفر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۵۸
کد خبر: 260361
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک به سمت استان‌های شمالی سنگین و در برخی محورها نیمه سنگین است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۱۰ و محدوده‌های سد کرج، تونل هفت، سه راهی دیزین، پل زنگونه، سیاه بیشه و هزارچم سنگین است. همچنین در طول محور شاهد ترافیک پرحجم و روان هستیم.

وی افزود: در مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس نیز در محدوده‌های دزدبن، هزارچم، سیاه بیشه، دهانه شمالی تونل کندوان، گچسر و سد کرج ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم و در این مسیر نیز طول محور با ترافیک پرحجم و روان همراه است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به وضعیت ترافیکی محور هراز اشاره کرد و گفت: مسیر جنوب به شمال این محور در محدوده‌های امامزاده هاشم (ع)، پولور، آب اسک و گزنگ نیمه سنگین است و طول محور با ترافیک پرحجم و روان همراه است. همچنین در مسیر شمال به جنوب محور هراز نیز محدوده‌های نارنجستان، لاریجان و آب‌اسک ترافیک نیمه سنگین است و وضعیت ترافیکی در تونل شماره یک نیز سنگین است. طول محور نیز دارای ترافیک پرحجم و روان است.

وی در ادامه به وضعیت ترافیکی محورهای استان گیلان اشاره کرد و گفت: محورهای تالش - آستارا، رودسر - لنگرود و لاهیجان دارای ترافیک سنگین هستند و در طول این محورها نیز ترافیک پرحجم و روان را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه افزود: در مسیر جنوب به شمال آزادراه قزوین - رشت، محدوده رودبار شاهد ترافیک سنگین هستیم. همچنین محور لوشان - منجیل با ترافیک نیمه سنگین همراه است. طول این محورها نیز دارای بار ترافیکی پرحجم و روان هستند. همچنین ترافیک در محدوده پل رودبار در مسیر شمال به جنوب محور رشت - قزوین سنگین است.

وی افزود: ترافیک در آزادراه تهران - قم در محدوده عوارضی نیز نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی همچنین به وضعیت جوی راه‌ها اشاره کرد و گفت: در محورهای ساری، آمل و کیاسر در استان مازندران شاهد بارش باران هستیم.