۰ نفر

صدور ۱۷ میلیون کارت هوشمند ملی در کشور

۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱
کد خبر: 260335
صدور ۱۷ میلیون کارت هوشمند ملی در کشور

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور گفت: تاپایان سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیون کارت هوشمند ملی در کشور صادر شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ناصرصامعی امروز دوشنبه در مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل ثبت احوال کردستان در سنندج با اشاره به وضعیت سازمان کرد و گفت: نیروهای شاغل در سازمان باید بیشتر به اهمیت کار و رسالت خود توجه داشته باشند.

وی عنوان کرد: از جمله نتایج تلاش و زحمات پرسنل سازمان ثبت احوال صدور بالغ بر ۱۷ میلیون کارت هوشمند ملی در کشور تا پایان سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه پایان سال گذشته ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ثبت نام برای صدور کارت هوشمند ملی انجام شده است، اظهارداشت: امسال پروژه صدور کارت هوشمند ملی به پایان می رسد.

معاون برنامه ریزی، مدیریت  و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: این سازمان به لحاظ تشکیلاتی بسیار گسترده است به گونه ای که هزارو ۱۰۰ واحد اجرایی در سطح کشور دارد.

صامعی با اشاره به وجود ۳۵ هزار ثبت یار در کشور، بیان کرد: این ثبت یارها نقش ما را در بیمارستان ها، آرامستان ها و غیره بخوبی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه  ۲۰۰ هزار نقطه به طور آنلاین به ثبت احوال کشور وصل است، گفت: سازمان ثبت احوال در هر ثانیه ۶ هزار استعلام را پاسخ می دهد واین نشان از حضور ما در جاهای مختلف است.

وی در ارتباط با تعیین مدیران ثبت احوال استان های مختلف کشور بیان کرد: ثبت احوال مدیر غیر ثبتی ندارد و این برای مدیران ارشد استان ها جا افتاده است و فشارها هم به نسبت گذشته در تعیین افرادی به عنوان مدیرکل کمتر شده است.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: بی شک تعیین هر فردی به عنوان مدیر مخالفان و موافقانی دارد و این امر طبیعی است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تمامی روسای ادارات و مدیران کل ثبت احوال از خود این مجموعه هستند و ثبت احوال را بخوبی می شناسند.