۰ نفر

ورود بیش از دو میلیون زائر در نوروز۹۷ به مشهد

۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۱۵
کد خبر: 259834
ورود بیش از دو میلیون زائر در نوروز۹۷ به مشهد

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: طبق آمار از ۲۵ تا ۲۹ اسفند بیش از ۲میلیون و ۹۸ هزار و ۴۶۲ هزار زائر وارد مشهد شده اند.

مهدی فروزان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمار موجود از  تاریخ ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه دو میلیون و ۹۸ هزار و ۴۶۲  نفر وارد مشهد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، ۴.۹درصد رشد دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر ، وی افزود: ۲۱۸ هزار و ۹۱۹ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به  مشهد  وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۲ درصد کاهش داشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: ۱۰۲ هزار و ۹۵ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد مقدس سفر کرده اند که با رشد ۴.۵ درصدی همراه بوده است.

فروزان گفت: در این مدت  آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد به مشهد  وارد شده اند ۶۶ هزار و ۲۴۰ نفر ابوده که در  مقایسه با سال گذشته ۹.۲ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه به مشهد وارد شده اند نیز یک میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۸۰ نفر بوده که این میزان در مقایسه با سال گذشته رشد پنج درصدی داشته است.