۰ نفر

در آیین اهدای ۱۰۰۰ سبد غذایی به زلزله زدگان کرمانشاه مطرح شد؛

تشکیل مجمع خیرین سازمان داوطلبان هلال احمر

۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۲۲:۳۸
کد خبر: 257987
تشکیل مجمع خیرین سازمان داوطلبان هلال احمر

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از تشکیل مجمع خیرین برای همپوشانی کارهای سایر خیریه ها در کمک به نیازمندان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، حبیب درگاهی روز دوشنبه در آیین اهدای ۱۰۰۰ سبد غذایی به زلزله زدگان استان کرمانشاه، گفت: ارگان هایی مثل بهزیستی و کمیته امداد، در صدد هستند بخشی از مشکلات زندگی مردم را حل کنند، ولی اقشاری هستند که تحت پوشش این نهادها قرار ندارند و نیاز به کمک دارند.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای مردمی آمده اند که باری از دوش دولت بردارند، افزود: سازمان داوطلبان هلال احمر آماده است خانواده های نیازمند را شناسایی و کمک های مردمی را به آنها برساند.

درگاهی با اشاره به اقدام یکی از بیمه های تجاری در تامین ۱۰۰۰ سبد غذایی برای زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: یکی از برنامه های سال آینده سازمان داوطلبان، تشکیل مجمع خیرین خواهد بود تا بتوانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر، بر ضرورت هماهنگی و نیازسنجی در کمک به نیازمندان، تصریح کرد: اگر این قبیل کمک ها با مشارکت و هماهنگی انجام شود، می توان به نیازهای اساسی افراد نیازمند در کشور پی برد و بهتر خدمات ارائه داد.

درگاهی، یکی دیگر از برنامه های سازمان داوطلبان هلال احمر در سال آینده را انجام کار جهادی عنوان کرد و افزود: ما نباید فقط منتظر حادثه باشیم و بعد به کمک مردم برویم، بلکه مناطق محروم زیادی در کشور داریم که نیاز به انجام کارهای جهادی دارند.

وی تاکید کرد: اگر جذب داوطلبان به درستی صورت گیرد، کارها بهتر انجام خواهد شد.