۰ نفر

جست وجوی جانباختگان سانحه هوایی ازسر گرفته شد

۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۹:۰۴
کد خبر: 256388
 جست وجوی جانباختگان سانحه هوایی ازسر گرفته شد

معاون عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد بحران کهگیلویه وبویراحمد گفت: هفدهمین روز عملیات جست وجو و انتقال بقایای پیکرهای جانباختگان سانحه هواپیمای تهران - یاسوج با وجود شرایط نامساعد جوی آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عزیز فیلی  اظهار داشت: ارتفاعات دنا در هفدهمین روز عملیات جست و جو و انتقال پیکرها پوشیده از مه به همراه وزش باد است. وی افزود: با چنین شرایطی امکان پرواز بالگردها در منطقه سقوط هواپیما وجود ندارد و 2 گروه پنج نفره صبح امروز به صورت زمینی به محل سانحه اعزام شدند.

جانشین رئیس ستاد بحران کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: دوشنبه شب گذشته 2 گروه 6 نفره در کمپ ایجاد شده در ارتفاع چهار هزار و 50 متری مستقر بودند.

وی عنوان کرد: در صورت بهبود شرایط جوی در عصر سه شنبه اعزام گروه ها به منطقه سقوط به صورت هوایی انجام خواهد شد.

ارتفاع برف در کوه دنا، گردنه بیژن و محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حدود سه متر گزارش شده است.

هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هوای منطقه را بعد از ظهر سه شنبه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرده است.

در روزهای گذشته در چند مرحله قسمت‌هایی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج پیدا و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند.

پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.

هفتمین محموله بقایای پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی که در شانزدهمین روز جست وجو توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران ارتش پیدا شده بود دیروز (دوشنبه) به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.