۰ نفر

شمخانی: دوره «بزن و در رو» برای اسرائیل تمام شده است

۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۰
کد خبر: 251384
شمخانی: دوره «بزن و در رو» برای اسرائیل تمام شده است

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور ، اقدام ارتش سوریه در ساقط کردن هواپیمای متجاوز رژیم صهیونیستی را قهرمانانه خواند و گفت این اقدام نشان داد دوره «بزن و در رو» پایان یافته و این رژیم باید آماده پذیرش تبعات اقدامات تجاوز کارانه خود باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، دریابان علی شمخانی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تنها راه مقابله با زیاده خواهی های آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان دائمی شان تداوم راهبرد مقاومت است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی حمایت دولت آمریکا از ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران را تداوم سیاست خصمانه و غیرقانونی این کشور بر علیه مردم ایران عنوان کرد و گفت: مردم ایران حتی اگر مطالبات و انتقاداتی هم داشته باشند، سرسختانه از استقلال و تمامیت ارضی خود در عرصه های مختلف دفاع کرده و هرگز اجازه نمی دهند بیگانگان در امر داخلی کشور دخالت کرده و برای آنها تصمیم بگیرند.

وی افزود: مردم آشنا به ترفندها و توطئه های دشمنان بوده ودرعین حال زمان شناس هستند لذا امروز مشاهده می کنید که پیر و جوان از همه اقشار مختلف جامعه به خیابان‌ها آمدند.

شمخانی افزود: مردم آمده‌اند که بگویند هرگز از اراده و خواست خود با تهدید و تصمیم دشمنان عقب نشینی نخواهند کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در مورد تصمیم اخیر ترامپ مبنی بر اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رسمی رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام ترامپ یک خطای راهبردی بود و موجب شد که بر خلاف نظر داعش سازان و داعشی ها بار دیگر موضوع فلسطین موضوع اول جهان اسلام شود و فرصتی ثانوی اعلام کنند.

به گفته وی این تصمیم ترامپ باعث اتحاد و همصدایی همه ادیان و پیروان آنها و مسلمانان جهان شد و همچنان تا تغییر این تصمیم ادامه خواهد داشت.

شمخانی در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: توافقنامه برجام نهایی شده و تحت هیچ شرایطی قابل تجدید نظر نیست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: طرفین مذاکره برای حراست از اعتبار خودهیچ چاره ای جز تعهد به اجرای این سند بین المللی ندارند.

وی حضور میلیونی ملت شریف ایران را نشانه بصیرت آنان و لبیک به ندای ولایت و رهبری دانست و گفت:پیام این حضور این است که تهدیدها و تحریم ها بر این ملت اثری ندارد.